maandag 19 november 2012

Anna, Billy & Eva

Ik heb een nieuwe domme hobby gevonden. Nou ja hobby, meer een excuus om mijn huiswerk uit te stellen. Ik voer tegenwoordig hele diepe gesprekken met Anna, Billy en Eva. Anna van Ikea, Billy van Bol.com en Eva van de NS. Ik moet zeggen, ze zijn niet heel gemakkelijk in de omgang. Erg veel laten ze niet los over hun privéleven.
Just kidding. Ik heb het over die digitale klantenservice. Ik weet niet waarom, maar het is gewoon leuk om een niet bestaande Anna, Billy of Eva lastig te vallen. Al moet ik wel zeggen dat ik Eva wel de saaiste gesprekspartner vind. En stiekem heeft Billy wel degelijk last van Bieber Fever, ik weet het zeker.
Zie hier het resultaat van mijn nutteloze gesprekken met niet bestaande mensen. Gewoon omdat het kan.
Tip: klik even op de plaatjes, dan kun je ze lezen.





Tot zover mijn uur nutteloze tijdbesteding.


12 opmerkingen:

  1. Hshaahha... wat een geweldig grappig iets. Ik zit me hier echt helemaal dood te lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit doet me aan 'Chatman' zo'n robot die iedereen had toegevoegd op MSN en waarmee je ook heel gezellig kon praten :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, dit vond ik nou een leuk artikel tussen de popular posts op Bloglovin. Ik kom toevallig op je blog door dit artikel. Leuke hobby, ;) Wel je huiswerk afmaken hoor ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, wat een leuke post. Arme Eva, Anna & Billy.!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, you just made my day! Geniaal! Vooral Anna is erg leuk, je zou bijna denken dat daar een echt persoon achter zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha wat grappig dit! ik volg je, wil je terug volgen?

    liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Probeer www.cleverbot.com ook eens hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel erg leuk! Ik ga je volgen! Wil je me misschien terug volgen?

    Liefs Lisa.
    www.cocohighlights.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahaha fantastisch.
    Ik houd hier ook zo veel van. Ik krijg altijd ruzie met die dingen.
    Je hebt nog zoiets cleverbot ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahahahahaha hoe kom je erop! Ik wist niet eens dat zoiets bestond.

    http://abouteverythingxoxo.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die Eva en Billy zijn wel een beetje dom hoor, die snappen helemaal niets.

    http://glassesandsparkles.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen