zaterdag 24 november 2012

6x een origineel kado

Hoera, de Sint is weer in het land! En weldra zal ook de Kerstman ons weer verblijden met zijn komst. December staat voor de deur. Met stip de gezelligste maand, maar ook zeker de duurste. Niet alleen zijn er ontzettend veel mensen jarig in December waar je kadootjes voor moet kopen, nee, je hebt natuurlijk ook nog zoiets als een Sinterklaas surprise-avond. Kado's kunnen daar niet bij ontbreken. Als klap op de vuurpijl is er dan ook nog Kerst, waardoor je bankrekening en nieuw dieptepunt bereikt.
Maar dat is niet het enige. Vaak wil je dan ook nog een beetje origineel zijn. Elk jaar een boekenbon of een setje douchegel is ook zo saai.  Daarom, beste mensen, heb ik hier een kort overzichtje gemaakt van een aantal leuke, originele kado's voor een redelijk prijsje.

Voor je broertje/neefje/vader
Wat? Een gooibare afstandbediening. 
Waarom? Klaagt jouw broertje/neefje/vader altijd steen en been bij wéér een reclameblok?
Geef hem dan dit ding kado, zodat hij zijn frustratie af kan reageren en jij van zijn gezeur af bent.
Twee vliegen in 1 klap!
Hoe duur? €20,-
Waar? Gadgethouse.nl

Voor je 'geliefde'


Wat? 2 overnachtingen in Parijs
Waarom? Vakantieveilingen.nl staat er vól mee: hotelovernachtingen in Parijs.
En wat is er nou romantischer dan een driedaagse trip naar de stad der liefde?
Trouwens, op Vakantieveilingen kun je bieden hoeveel je hiervoor wil betalen.
Maak het zo duur of goedkoop als je zelf wilt!
Tip: Log midden in de nacht in, dan is er niemand online.
Prijs: Bieden.
Waar? Vakantieveilingen.nl

Voor je irritante oom



Wat? Toiletgolf
Waarom? Natuurlijk heb net jij weer de pech om je vervelende oom te hebben tijdens het lootjes trekken.
Je weet wel, zo'n type dat altijd flauwe grappen maakt, een slechte adem heeft en altijd en het hardst om zichzelf lacht. Ik denk dat jij de laatste bent die lacht wanneer je hem verrast met zo'n kado.
Hoe duur? €13,95
Waar? Gadgethouse.nl

Voor je zus/nichtje/buurmeisje

Wat? Selfmade Iphone-hoesje
Waarom? Omdat dit gewoon superleuk om te doen is, en omdat het ook nog eens geen drol kost.
Eigenlijk borduur je gewoon je eigen hoesje bij elkaar. Je kunt elk patroon maken wat je wilt, superleuk toch?
Hoe duur? €11,95
Waar? Megadgets.nl

Voor een vriend/vriendin


Wat? 2 uur vrij skiën op een indoor skipiste  
Waarom? Leuk toch? Kun je al die chocoladeletters en pepernoten weer verbranden.
Inclusief materiaalverhuur, dus je hoeft niks mee te sjouwen.
Hoe duur? Bieden
Waar? Vakantieveilingen.nl



Voor je moeder:


Wat? Tuinlampen op zonne-energie
Waarom? Deze ballen kun je buiten ophangen, want ze zijn waterdicht.
Overdag laden ze op en 's avonds geven ze ligt af. Staat superleuk in
je tuin, toch?
Hoe duur? €19,95 voor een set van 2 ballen
Waar? Gadgethouse.nl

Zo, dat was weer een shitload aan kado-ideeën. Ik moet zeggen, Vakantieveilingen is een geweldige site.
Ik heb er een soort sport van gemaakt om zo goedkoop mogelijk te krijgen wat ik wil. Alleen moet ik
oppassen dat het geen verslaving gaat worden. Ik betrapte mezelf erop dat ik mee wilde bieden op een
'intensieve gladiatorworkshop'. Wat moet ik daar nou weer mee? Ik denk dat ik het idee achter dat hele
bied-gebeuren gewoon te leuk vind. De frustratie als iemand je net te snel af is, of de blijdschap als je wint...
Maar goed, ik heb al teveel zooi gekocht op die site. Hoog tijd om af te kicken dus. Wish me luck :)

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ideeën! Vooral de toilet golf is erg leuk!
    Wat heb jij trouwens een leuke blog, ik ben je meteen met bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig gewoon hahaha! Die toiletgolf zeker :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste is echt leuk!
    haha

    http://abouteverythingxoxo.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind nummer 3 echt geniaal hahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk artikel! De toiletgolf is echt geniaal haha.
    Leuke blog, ik volg je :)

    http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke cadeautjes! Als ik het geld ervoor had (en ik zou iets ouder geweest zijn) dan had ik een klein reisje Parijs voor mijn lief gekocht. Misschien dat ik voor mijn vader die toiletgolf maar eens ga kopen, vind het echt een geweldig idee haha!

    Liefs,
    Lisa

    www.the-perfect-things.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen