dinsdag 26 maart 2013

Dingen die ik doe tijdens het leren

Hallo hallo. Ik heb net een toetsweek achter de rug, pfoe. Gelukkig geen slechte cijfers gehaald.
Maar toch, zo'n toetsweek houd je wel weer goed bezig. Ik wou dat ik al die tijd productief zat te werken, maar helaas, de realiteit is anders. Soms denk ik dat al dat leren mijn hersenen aantast...
 Dit is zo'n beetje wat ik aan het doen was toen de verveling me teveel werd:

Torentjes bouwen van pennen
De perfecte bezigheid als je een saaie som wil onderbreken. De uitdaging is om de toren zo hoog mogelijk te maken. Zie hier mijn record: een puntenslijper, een gum, een potje Tipp-ex, een schaar, een markeerstift en een potlood. Applaus!

Domme antwoorden verzinnen
Lekker puberaal weer dit.

Willekeurige dingen vanuit je raam fotograferen
Ook iets wat ik vaak doe. Soms pak ik ineens vanuit het niets mijn mobiel om foto's van vanalles en nog wat te maken. Deze vogel had pech, ik heb hem stiekem op de foto gezet.

Plaatjes uit het boek bewerken
Tja. De grappen uit mijn lesboeken zijn meestal niet van het hoogste niveau.
Maar de poppetjes een make-over geven is een goed tijdverdrijf, ook tijdens de les.

Andere dingen die ik soms ga doen is kubussen tekenen (vooral tijdens de les),
wordfeud, Facebook, 9gag etc. Of soms zie ik ineens een tijdschrift liggen wat ik persé moet gaan lezen.
Zucht, ik ben af en toe zo'n vermoeiend persoon he.

Hebben jullie ook dit soort rare neigingen, of ben ik hier de enige in?
Anyway, tot de volgende x maar weer :)

3 opmerkingen:

  1. Haha, dit herken ik allemaal! Alles is gewoon veel boeiender als je boeken. Leuk artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW! you have such a great blog with wonderful pictures.
    would you like to follow eachother? let me know :)

    xoxo♥

    BeantwoordenVerwijderen