maandag 3 december 2012

Verveel je scheel

Jullie kennen vast allemaal wel het begrip 'bucketlist'. Een bucketlist is gewoon een lijst met alles erop dat je in je leven gedaan wilt hebben. Ik dacht van: waarom maak je niet een bucketlist voor een week? En waarom moeten bucketlisten altijd serieus zijn? Mijn bucketlist heeft niet eens een serieuze naam.
Verveel je scheel slaat op...ja...het scheel worden van het vervelen. Dat willen we voorkomen, toch?
 Ik heb dus een onserieuze bucketlist gemaakt met opdrachten voor een week, om eventuele verveling te bestrijden.
Zie hier het resultaat:


Ik zal de punten even toelichten:
1. Tree hugging is al járen een grote hit. De hippies deden het al...dus waarom jij niet?
2. Kijk dit voor de dans: http://www.youtube.com/watch?v=D9Z6th6CSAA
3. Ik denk dat je van je zelfgevouwen kraanvogels een decoratief
pronkstuk kunt maken. En dat is...heel belangrijk. Ik zou wel even youtube checken,
want ikzelf weet eerlijk gezegd niet zoveel van origami. Maar misschien jij wel, wie weet.
4. Waarom? Daarom.
5. Doe maar gewoon.
6. Dat is toch een...leuke verrassing?
7. Een zinvolle bezigheid. Nog beter: geef heel je fruitmand een make-over!
8. Iedereen zou Honey Boo Boo na moeten kunnen doen. Dat is levensprioriteit nummer 1.
9. Je wil toch graag origineel de kerstdagen doorkomen?
10. Bedenk zelf maar waarom dit een zinvolle opdracht zou kunnen zijn.

Welke opdracht(en) ga jij zeker uiproberen? Let me know!

5 opmerkingen:

  1. Whaha! mij mag je opvegen, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga het wilhelmus proberen te rappen. awesome

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen, haha.

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha geloof het op niet, maar nummer 1, 3, 7 en 8 heb ik al eens gedaan, ja ja. Nu nog eens een keer shawai leren en foto's van m'n ontbijt maken..
    Ik ben echt fan van je blog, ik ben als een gek overal op aan het reageren, haha.

    BeantwoordenVerwijderen